~ CliCk mY HeArT ~

Monday, August 2, 2010

Roti ITAM

Sabtu Ahad x der aktiviti yg menarik, aku cuma isi masa ngan gi  kenduri "n" gi Kg Baru ke rumah MIL.
Ari ni kita crita pasal ROTI
Baru2 ni adik aku ada beli roti ..seyes aku tak pernah tgk & makan pon roti camni..
Nak tgk tgk rupa roti tu....
*

tadaaaa

*

*


Roti ni kaler itam...eeeiiii...burok benor rupanya. Kalo aku, tak kuasa nak beli. Tak minat arrr kaler2 itam ni


fokus sikit...dah macam roti ni hangus pulak


Ni pula ban itam..kononnya sedapp 
lain pula rupa bentuknya..mcm apa erkkkk???
@im@n makan mcm sedap jer..

sedap sampai jilat jari

*tak berkenan sungguh ngan rambut aiman ni...abah dh tersalah potong, makin lama makin pendek lak*

7 comments:

MRS. K said...

hahah.. baru nak tegur rambut aiman tu..

ainnoraini said...

macam teringin nak rasenye...mesti sedap tu...

syariza09 said...

mrs K

haha....dah mcm helmet lak :D


ainnoraini
adik kata sedap...tp saya rasa mcm biasa jer..

cik helena said...

rambut aiman macam abu bakar ellah lah ehehe

SiTi said...

ada rasa coklat ke roti hitam tu..? pelik lak tgk huhuhu

~~*Lady Salwa*~~ said...

rasanya kalau roti perisa cokelat pun tak hitam camtu... hehe

apa kata botakkan aje rambut aiman tu... hehe (tapi dah nak raya, kang tak encem lak...)

syariza09 said...

cik hel;
dah 2 org kata mcm tu...abu bakar ellah junior

Siti;
x der rasa coklat pun, tp rasanya lain sikit drp biasa

Lady Salwa;
roti ni mmg x der letak coklat pun, kaler itam ni mcm kaler arang

rasanya takkan botakkan kpla aiman kot..sblm ni dh pernah botak pon..dah jemu la tgk kepala "dogol" hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails