~ CliCk mY HeArT ~

Monday, June 21, 2010

Senaman

Tarikh: Sabtu
Masa: 6 ptg
Tempat: Presint 9 (Putrajaya)


















Asyik2 che @im@n dok kt rmh jer, ari2 biasa  blk opis jer trus dok rumah diam2. W/pun kt rumah ada playground, xde  la pulak aku bawa dia main. Ye la aku tgk alat2 kt ctu mcm uzur jer, dh tu ramai pula budak2 yg besar. x sesuai utk aiman yg kecil molek tu, nanti kena lenyek plak. Jadi atasa dasar keinsafan, Sabtu lepas che abah usulkan utk bawa mama &anaknya gi kolam. W/pun dekat sgt ngan rumah (10minit jer) kira ok la drp dok kt rmh je. Ikutkan ati, aku pn nk terjun gak tp mama x sesuai utk mandi di ctu ok, anak jer sesuai. Utk sesi kolam ni, che asben dulu yg wat senaman kejar sana kejar sini sbb dia kena layan che @im@n madi okeh

















 
Selesai mandi che @iman nk pula main2 kt ctu, disebabkan abah dh gi salin baju mama pula kena senaman ngan @im@n. Naik semput weh..kejar sana sini, panjat itu ini, dah la aku pakai skirt....
w/punn aku x joging, cukupla senaman yg aku wat ngan @im@n. May be aku dh susut sikit, pasni krusi dh x patah lg ok.

2 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Dulu rajin gak bawak faris mandi kat situ. Sekarang dah jarang... hehe

syariza09 said...

ye laa, kt ctu ramai sangat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails