~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 22, 2010

Geli arrr

















Ari ni aku baru baca paper yg dh pn xpired (6 Jun). Tu pun sbb aku jumpa dlm keta, paper tu ari Ahad x sempat nak baca. Disebabkan paper ari Ahad ni ada crita2 pasal artis jd aku rajin sikit la nk baca w/pun dh xpired...ngeh..ngeh..x pa kan. Membaca tu ilmu..Yg aku nk story ni bukannya pasal artis tapi pasal makhluk yg geli2 ni. Rasanya dh ramai wat n3 ni kot, tp x pa lah aku nk wat gak. Aku terkejut sbb ada org jumpa lintah gergasi. Besarrr ooooo. Lintah ni jumpa kat Perlis. Alamak!! Negeri aku tu. Cuba bayangkan kalo dia isap darah kita, mesti lambat kenyang sbb pewoott dia besar mana leh isap sikit2. Jgn la aku plak yg kena isap ngan lintah ni. Minta simpang ooo







panjang & gemukkkssss















cuba bayangkan lintah gergasi kita letak kat muka utk buat bekamm..eeeeiiii tak sanggup I

4 comments:

zures said...

Masa kecik dulu biasa la gak ngan lintah ni...sebab rumah tepi sawah...bila dah tua macam ni...rasa geli lak...

Ross... said...

mmg geli..i pon xsanggup...eeee...

syariza09 said...

zures
masa budak2 kita x pandai nk geli kannn..dah tuo2 ni, nengok pn dh geli geleman


ross
I pn x sanggup nyah :p

aiDieNa said...

A'aa.. geli jugak.. pacat tak bahaya.. tapi lintah boleh beranak pinak dalam badan kita tau.. dia bleh masuk ikut tuttt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails