~ CliCk mY HeArT ~

Monday, June 28, 2010

Awak hepi...saya pun hepi gak :)

 Betulllllll....x tipu. Kalu dia hepi, aku pun hepi gak. Aku suka sangat bila dia dah berteman, smoga awan mendung yg selama ni ada di lingkaran dia, dah pun berarak ke tempat lain.
To Ogy.."jgn sedih2 & nangis lagi. Kalo awak nangis, saya pn nangis gak. Saya ni sensitip, x leh dengar crita2 sedih, laju jer air mata ni kluar. sob..sob".
 Sabtu lepas aku ke Kelab Tasik Putrajaya for hi-tea, aku gi lmbt sikit, kebetulan pula che asben ada game takraw. Nasib baik kwn2 yg lain masih ada, dpt jumpa gak. jom layannnnnn










opppppssssss..terkejut aku bila tetiba pengantin mencelahkan diri n bergambar sesama...ok la..bagi can arrr

Bergambar ngan pengantin yg suka suki..Berseri2 ngan kaler pink itewww. Hepi sbb dpt jumpa kak nor....bila aku sampai jer, we ols jd kecoh, banyak betul yg nk crita..bla..bla...harap2 pasni k.nor dtg putrajaya lg
Melayan che @im@n yg suka sangat makan bihun yg disediakan. Malu pula mama nak menambah bihun takut org kata aku ni kuat mkn pula, sib baik la abah rajin gi top up he..he. Sblm balik, wajib bergambar ngan pengantin, somi istri tak lekang ngan senyuman










Say cheeeseeeee...ngan K.Iza & anak & member opis Chuan..
(kelakar pula bila Chuan dikataan somi K.Iza..hik..hik)





Ni la gift yg aku dapat, banyak sangat. Aku sukaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails