~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 25, 2010

Aku bukannya berpantang


Tolong jangan nak ngumpat aku okehh..
W/pun tu mulut korang, jgn sesajer nak ngumpat okehhh
I don't like
Mulut org bukannya senang kita nak jaga kann
Biarlahhh
Semenjak dua menjak ni aku tak tau la naper opis ni sejukkkkk sangat
Kalo ada cik abe leh la srh dia pelokkk cehhhh
Nak je aku bawa comfeter kalo salah ejaan harap maaf yer yg tersadai kt umah tu
Huhuhu nak tak nak terpaksa la aku pakai apa jer yg ada kt opis ni


Bawah tutup abg sorry la dh terbawa stokin abg la pulok (kalo berstokin ni mcm org pantang tak???)

Ataspun tutup...
please jgn skodeng lobang idongku

**badan dah bersarung, kakipun dah..rasanya pasni nak beli stokin tangan la pula**
**dah tahap beku gaban dah ni**

3 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

'comforter' ehehe mmg tak tahn sejuk! sbb rasa cam duk lam freezer! tak tahan! asik nak kencing je..ekeke

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la, kat sini pun sejuk tahap peti ais dah... hehe

syariza09 said...

MrS. F!zA@Mama Darwisy
tu pasal..asyik nk terkucil jaa..malu dah dok lalu lalang nk gi toilet

~~*Lady Salwa*~~
he..he...samala kita. rasanya peti ais kt rumah pn x sejuk mcm opis ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails