~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 3, 2010

Alamak! Badak dh jatuh dlm mulot

Badak mana ler yg terlepas dr zoo ni. Dah la terlepas, masuk dlm pewot pulak tu. badak ni bukan la cucur badak, tapi namanya badak berendam. Aku sukaaaa sangat. Ni la hasil terjah aku ke jualan di Kem. Sumber Asli. Baguss makcik yg jual kuih ni sbb cara dia jual tu mcm utk mkn sendiri. Serba cukup rasa, manis, lemak smuanya perfect. Ada jugak kwn2 yg pernah dengar nama kuih ni tapi x pernah tgk. ye ke? meh sini aku tunjuk
*
*
  Kuih ni bulat & gemuk,  pastu direndam pulak dalam santan

kita zoom dekat..
kalo rasa nak makan sopan sila kerat dua dulu kuih ni, kalo dak kena la buka mulut seluas2 alam sbb kuih ni sebesar bola ping pong
Ini la isi dalamya..kelapa parut

Resipi?? Jgn tanya aku..aku pun pandai beli jer

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails