~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 15, 2010

Langkah yg panjang

Story ni dah lama (last week) tapi baru jer nk buat n3. x pe lah kan..he..he. Last week aku gi kursus di Jln Tun Razak, Kuala Lumpur. Bagi aku, terasa jugak la jauhnya sbb terpaksa pergi sendiri. Kalo dulu2 leh la gi ngan asben sbb sama daftar, tp kali ni dia tak ikut pulak. Kalo nak minta driver opis pun rasanya awal2 lg kena reject sbb pegawai atasan lbh memerlukan. x per la kalo aku gi sorang2 pun x sesat punyer, public transport kan banyakkkkk. Last minute, ada jugak peneman aku, iaitu Ju (geng opis) leh la gi sesame. Dah la masa kursus tu aku diserang sakit pinggang..ada2 masa tu aku kena papah sbb susah nk berjalan..aduss..terseksanya aku..hanya mereka2 yg pernah alami jer yg dpt rasa seksaan tu sib baik la ada Ju, dia banyak membantu..TQ Ju. Disebabkan rumah aku d Putrajaya terpaksa la aku gi dgn 3 public transport..ngeh..ngeh..sempot jugak w/pun aku x berlari.

Ini la tempat aku berkursus, TH Selborn Jln Tun Razak , KL (dkt ngan Kg Baru)


3 public transport **ERL + STAR + BUS RAPID



Besarrrrnya tiket bas rapid..terkejut aku. maklumlah dah lama x naik bas. tiket bas metro masih x brubah, masih lg mcm dulu2.

 Salah satu proses kerja2 yg kena buat, jgn x caya drill bosch pun ada. gigil tangan aku nk guna menda alah tu

Aku & Ju yg tekun buat kerja..he..he
Di sini kami pekerja2 cemerlang ni prasan diajar menjahit buku/majalah dll..Ambik ko..ingat baju jer leh jahit

Ini la hasil2 kerja tangan aku..jgn x percaya aku leh buat smua ni..


Tempat letak sijil pun buat sendiri..huhhh bangganya aku. Pencen nanti boleh aku buka kedai sendiri..
Saper2 nak booking bagi nama yer..:p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails