~ CliCk mY HeArT ~

Monday, April 12, 2010

Dah hilang smua tension

Huhh...lega. itu la yg dpt aku katakan. Ari Sabtu ari tu aku dh pn slamat exam SPA di MAEPS, Serdang. Lega sangatttttttt. Bknnya aku ni membaca beria2 pun, x sempat. Gi sana ngan member lama, masa kenal dolu2 x pandai bawa keta pun, skrg ni wahhh berdesup sana sini..cayalah. Ari tu rasanya mcm2 dugaan ada, hujanlah...jalan teramat jem (beribu org yg gi,keta gerak mcm turtle jer) ...parking jauh.... Aku x suka tempat exam camni. x selesa tul. Dah la tu meja utk menulis pun sedih jerr aku tgk...papan playwood...goyang sana sini..dah tu x beralas pulak. Ada juga meja yg beralas, tp yg aku punye x der. Tapi yg plg best aku ngan k.wati x terpisah pun. Weols duduk sebelah menyebelah, leh laga siku lagi. Paham2 je lah, kalo dh rapat camtu, leh la weols discuss sikit2 he..he..he. Exam mula agak lewat, bila dh lewat masa terpaksa dicepatkan..maknanya rehat utk weols terpaksa cut..rehat kejap jer 2- 3 minit. Rasanya pagi tu aku rasa stress jer..Aku harap next time SPA dapat buat ngan lbh baik. Aku rasa buat kt skolah better than tempat camni. x der jam, parking dekat selesa gitu. Ramai juga la member yg aku kenal jumpa kat sana. Kat luar dewan di sediakan gerai2 jualan makanan & minuman tengahari. maklumla kalo nk kluar jauh la pulak. Aku beli & lepak tepi2 dewan ok la tu. Harap2 pasni ada brita baik berangan pulak, buku x baca leh ke dpt brita baik Cayok!!Cayok!!

Bukti!! buruknya meja aku.  papan plewood....bila guna eraser, abis bergoncang meja ni :-(


sayup jer dewan tu, parking jauh wooo..hujan pulak tu



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails