~ CliCk mY HeArT ~

Friday, March 26, 2010

Cuci mata di pagi hari

Oppssss...ini bukannya petua @  tips cuci mata ya. Kalau korang nak cuci mata, pakai jer eyemo. Aku punyer cara cuci mata ni lain mcm sikit. Ye laa, aku kan duduk di tempat yg kaya dgn bangunan yg cantik2 ahakss prasan so banyak la menda2 yg aku dpt tgk. 4 example..masa nk dtg keja pun, aku leh cuci mata. Cuba korang tgk pic d bwh ni..cantikkan. Pic ni diambil sepanjang perjalanan dari rumah aku ke opisss guna hp jer















melihat keindahan adalah terapi di pagi hari :-)

2 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

nmpk cam kt obersi la putrajaya ni! :p

syariza09 said...

ye la kan. konon2ya kita pn dok obersi gak ler. boleh la cong org2 yg x pernah samapai cni..hik..hik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails