~ CliCk mY HeArT ~

Monday, March 22, 2010

Belon di sana sini

Hari : Sabtu
Masa: Pkl 5++
Tempat: Presint 2, Putrajaya

Aktiviti ni mmg dlm perancangan. Aku x kira, apa nk jadi pun, aku nk gi tgk jugak belon2 yg seakan2 memanggil aku..Last year dah gi, so thn ni aku x nak ketinggalan. Fuhh..masa nk gi sana keta banyak, tp lum jem la sbb kami guna jln jarak jauh. selamattt. Parking pula terpaksa la jauh, nk parking dkt2 time tu jgn harap la. Aku parking depan  BHEUU, kerana belon terpaksa la aku menapak. Dah tu, aku ni buat2 x paham plak aku gi sana pakai kasut tumit tinggi. oh my god. naper la leh terpikir nk pakai kasut ni, sib baik la tapaknya sama. Tugas dukung mendukung, aku serahkan pd abah en aiman.


sana sini ada belonnn


seluar sapa la pulak ni. Levi's woo. yg ni x leh terbang, may be sbb berat. Menegak jer kt situ


sempat lagi bergambar kat tempat parking. bukti kami parking kereta jauhhhh sangat



 Abah Aiman terpaksa la dokong camtu, kalo dak x nampak la si kecik tu belon2 besar. Kalo x nganga mulut besau2 x sah. Arrrr..arrrrr..tu je la yg dia sebut. Maknanya dia teruja tgk belon besauuu

Ada banyak gerai2 jualan. Aku x singgah pun, kalo singgah mesti duit kluar. Kalo singgah pun aku gi gerai jual air. Map event pun ada.,go kart pun ada.

Time balik, mr r dh penat dokong en aiman. So, aku lak yg kena. Aku amik jln senang, suruh je en aiman berjalan pastikan tempat tu selamat utk djln la. Dah penat dia duduk2 pula. Haa tahupun penat

==TAMAT==

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails