~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 10, 2010

Korban kerana MAK

Aku sanggup lakukan apa jer utk mak. Yer la, dia pun wat mcm2 kt aku, takkan la aku x leh korban lak. last week, mak dtg putrajaya jumpa anak, menantu, cucu. Kebetulan abg sulungku blk kg, so dia follow jer blk ke cni. Mak duduk rumah aku dr ari Selasa lagi. mak kat rumah, aku pulak keje, lbh krg kul 6 baru blk. Entah camner aku rasa cam kejam plak wat mak camtu. Sian dia sorang2 kt rumah. Tetiba jer aku terpikir nk cuti ari Jumaat, bawa mak ronda2. Oleh itu, terpaksa la aku korbankan cuti. Demi mak, aku redha. Masa aku tulis n3 ni, mak dh pun slmt sampai di kg.

Aku jenjalan ngan mak ke Jln TAR..he..he ..syurga beli blah utk perempuan. Aku gi ngan KERETA (dr rumah--park Putrajaya Central) + ERL + LRT...Sronok weiii..Aku ngan mak jer, x de somi, x der si kecik. Cuba melayan mak sebaik mungkin..Hasilnya mak dapt bli tudung kotak2 (versi baru) & gelang2 yg meriah di jual d sana. Aku plak beli gak..rugi ooo  x bli. Hasilnya...


gelang2 utk tambah koleksi


tudung 2 hlai, baju kurung ready made 2 psg..cukup la tu

**aku rambang mata bila gi jln TAR, lenkali kalo nk gi sana bawa duit manyak2

2 comments:

Roseniza said...

sakan la shooping ye..

syariza09 said...

x sakan sgt..sikit2 ja..ahakss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails