~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, February 18, 2010

Berkecai

Smalam aku sedih sangat, terlalu sedih. x der sape2 pun yg blh pujuk aku dlm hal2 mcm ni. X yah lah bg apa2 nasihat pun. Smua tu dah terlambat. Biarlah aku pujuk diri sendiri. Huwaaaaaaaa....nangis ni. Sebab apa kau nangis??? Sebab.....

Termos
kesayangan aku dah pecah. Dah lama termos ni ngan aku. Dia baik tau. Kerana dialah aku berjinak2 minum air. Aku ni spesies org yg kuranggggg sangat minum air putih. Kalo minum air tu sokmo minum yg berkaler nescafe, milo, teh tarik. Disebabkan kesedaran & ketakutan utk dpt penyakit kencing manis, aku pun berjinak2 ngan air putih. Satu lagi pesen aku ni, kalo nk minum air putih, air tu mesti la suam2 panas. Kalo yg x berapa sejuk & panas tu, alamatnya x terusik la air tu. Sebab tu la pentingnya termos ni.

Sedihnya. Gara2 terlalu ghairah nk dengar topik  Linda Onn d Suria fm, aku terlanggar termos ni . Berkecai & berderai....
Termos yg banyak jasa pd aku


pecah

terpaksalah aku ganti yg baru
Sayonara

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails