~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 19, 2010

Luar sejuk++++dalam panasss





Pagi ni hujan..rasanya hari ni aku kluar awal dari biasa. Pas antar Aiman ke nursery, adusss terjebak pulak dgn jam. Bengangnya....Keta nagn keta dah macam nak tercium montot..masing2 nak cepat. Biasa ler, bila hujan ni masing2 bawa slow jer..hati2 la tu.


Dah la keadaan mcm tu, tetiba lak Mr singgah ke Petronas, isi minyak. Adusss...pagi2 mcm ni la baru sibuk2 nk isi, mula la rasa berangin jer..Tetiba panassss jer ..Sabar..sabar..Sepatutnya mlm td dh kluar tu, isi la minyak penuh. Kalo dah isi mlm td, idok ler terkejar2 mcm. Aku malas nak pot pet pot pet. Dah jam mcm ni rasa lambatnya nak sampai ke destinasi. Aku dah boringggggg dok dlm keta ni. Dari awal sampai ke akhir, aku diam jer..malas nak ckp apa2. Drp sunyi sepi tu, lbh baik aku dengar dj2 radio merapu meraban. Ari ni aku pilih radia ERA sbb topik hangat "BUANG BAPA". Ala..kes yg dlm paper tu. Aku rasa Pak Nil nangis & sebak masa kendalikan topik ni. Dia terlalu sedih sbb masih ada org yg sanggup  buat cenggini. Sabarlah Pak Nil.. Akhirnya sampai jugak aku ke opis....(ari ni aku x suka dok dlm keta lama2)..x lewatpun..Legaaa

Muka aku yg poyo..bengang..bosann


2 comments:

MRS. K said...

pot-pet-pot-pet makcik ari ni.. tapi sempat snap gambo sniri.. hehe

syariza09 said...

bosan..tu yg snap diri sendiri..poyo jer :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails