~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 12, 2010

Gigitan cinta???



Betul ke gigitan cinta? Takkkkk..ini bukannya gigitan cinta tapi gigitan geraammmmmm. Smalam masa aku mandikan Aiman, terkejutnya aku nampak lengan Aiman ada kesan kena gigit. Siannya anak mama. Memang kaw kaw, terang benderang nampak kesan gigi budak yg gigit tewww. Macam mana la keadaan Aiman masa kena gigit tu, mesti - sakit + jerit + nangis. Mereka-mereka yang jaga dia, ambik peduli ker. Entahla...takut untuk aku fikirkan.
Pagi ni aku bagitau pasal tu ngan cikgu dia, leh pulak kata x tau. Isshhh...nampak sangat x amik peduli. Sebenarnya ini la salah satu risiko bila kita antar anak ke nursery. Aku hanya mampu berdoa moga Allah melindungi anakku dari segala bencana. Aminnn

* Aku x dpt nak snap tempat yg kena gigit tu coz my phone masih di workshop*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails