~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 28, 2009

Splash @ home

Cuti panjang ni, smua org jln2 outside. Aku???? Terperap kat rumah jer. Dlm masa cuti ni ada dua jemputan. Dua-duanya aku x leh gi. tensennnn..mcm mana nak gi kalo Mr x der. Dia plak gi jln2 ke Langkawi dgn kelab tpt keje. gi laaaa. walaupun berat hati, aku restu kan juga.  Tinggallah aku berdua ngan Aiman. ehh...eh.. lupa lak, my sis pun ada. Dia pun dah dok ngan aku sbb dekat ngan tempat keje. Aku pun buatla program sendiri. Program dalam rumah jer. Kebetulan sblm tu Mr ada beli kolam yg  tak berapa besar saiznya kecik la tu   sesuai dengan saiz bilik air rumah. Ala beli dekat Care4 Alamanda RM12.00 jer. Ye la bagi Aiman sronok sikit. So, before gi Langkawi aku paksa dia masukkan angin kat kolam yang kempis tu guna pam ler takkan guna mulut lak, boleh semput tu. Setiap kali jer mandi mesti Aiman nak guna kolam tu, dia sebut nak..nak.. orait la tu. Senang sikit, x der la dia ke hulu ke hilir dlm bilik air tu. Dah tu, bila aku pula nak main ngan kolam tu, x der la nak masuk ke dalam, cuma kocak2 air jer, bukan main marah lagi. Tak bagi aku kongsi lak..
Aiman..aiman..ikut suka la. Janji hepi..





Aiman slps mandi..sengih jer..nak tunjuk gigi la tu



2 comments:

ross said...

alaaa henshem nyer dia senyum camtu...gigi xpenuh lg..xpe mandi kolam tu puas, sama gak ngan si Khalis blk umah opah jer nk main air..mandi kolam...

syariza09 said...

budak yg gigi x penuh senyum mmg la nampak comel, cuba bayangkan kalo org tua yg senyum pastu gigi pula x cukup? mcm mana tu? buruknyaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails