~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 24, 2009

Sebelum pinggan mangkuk berderai

Sekarang ni langkah-langkah keselamatan  kat rumah perlu ada. Sebab??? Dah jadi feveret Aiman utk meninjau apa yang ada dalam almari, kabinet, laci. Kalo dia ngikut aku kat dapur tu, mula la aku pulak yg resah gelisah. Mana taknya bukan main sronok lagi dia buka kabinet2 tu. Dah la dalam tu ada pinggan mangkuk, periuk belanga. Huuuuhhhh...bersilat jugak la aku ngan dia. Kalo marah2 & larangpun bukannya dia reti. Nak buat lagi ada la. Kalo gi rumah mertuapun, sama gak so, utk keselamatan segala laci kabinet kat rumah MIL dia guna tali utk ikat. Yehhh..x leh Aiman nak buka lagik. Mula2 tu aku pun wat jugak la camtu, ikat sana ikat sini. Tapi bila nak amik barang2, aku pulak yg rimas. Lastly aku dah jumpa pelekat yg memudahkan kerja aku. x yah lagi nak berikat-ikat. Mula2 tu aku nak beli yg Cosway, kebetulan plak x der. Masa jenjalan ari tu, terjumpa la pelekat tu kat kedai $5. Ni la rupa bentuknya..







masih ada lagi laci2 yang kena ikat. belum beli lock lagi...

2 comments:

MRS. K said...

kreatif mak aiman ni..ngehngeh

syariza09 said...

abis tu nak wat canme..dah Aiman pun kreatif, so maknya kena la terlebih kreatif

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails