~ CliCk mY HeArT ~

Friday, September 4, 2009

Alhamdulillah...akhirnya terpilih

Sampai2 ofis je, aku teringat ari ni zieha akan umumkan winner utk contest candid. Cpt2 aku on PC. Tak sempat PC nak warm up, Fiza dtg ucap tahniah kt aku. Katanya Aiman menang hadiah misteri. Haaa..ye ke? terkezut jugak. betul ke? mcm tak percaya pulak. Ye la smua pic yg tersenarai dlm top 10 hebat2 belaka. Bila aku buka je...tersenyum aku bila tgk pic aiman terpilih salah sorang pemenang. Syukur alhamdulillah,, Inilah first time contest yg aku masuk, x sangka pula ada rezeki. Thanks pd Ina sbb war-warkan contest ni & thanks pada zieha http://zieha-myworld.blogspot.com sudi anjurkan contest & pilih pic Aiman. Pada pemenang lain juga aku ucapkan tahniah sbb anda juga pemenang. Pas ni aku akan rajin2 masuk contest.. Utk tatapan smua ini adalah step Aiman memulakan project yg tak tercapai oleh akalku..


Mula2 tu aku pelik gak, apa la si Aiman ni nak buat. Ke sana sini usung bekas plastik tu. Busy ngalahkan PM. Cepat2 aku snap pic, tujuannya nak tunjuk kat abahnya sbb masa dia buat aksi ni abahnya x de kt rumah.Terkejut aku bila tiba2 dia leh duduk pula dlm bekas tu. Ngam2 je ngan montot dia. Astaga. Abis snap jer, cpt2 aku pegang & kluarkan dia drp bekas tu. Aku rasa kalau aku lambat pegang, mesti dia dah terbalik ke belakang.

Aiman...Aiman...ada2 jer. Mama luv U so much..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails