~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 7, 2009

Tag dr Fiza


Sorry Fiza, tag ni baru dpt jawab yer..

Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
1 tahun (belipun sbb sibuk nk amik gambar Aiman)

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?

Aku suka tgk pic Aiman yg tersengih camni

Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
cuma 218 jer

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf 'M'?
sikit jer..ada 17

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
Ke 4
Sagem (Mula2 bcinta dulu pakwe tlg belikan..masa tu x de h/pone yg canggih2 lg, pastu hilang kena curik)
Sony Ericcson (bapa aku bagi sbb anak dia x de phone susah dia nk contact)
Motorola (husband bayar separuh, aku bayar separuh)
Sony Ericsson W610i (Husband aku yg beli sbb dia tau aku tringin sgt amik pic Aiman guna h/p)



Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
Mula2 tu aku guna DIGI, pastu bila bil dah banyak aku guna Maxis. Pastu bila abg aku keje Celcom dia dpt banyak no. free, so aku & family sepakat pakai Celcom. So, bila call mak murahla sikit

Nada dering yang anda gunakan?
Sway - Michael Buble

Senarai top 5 yang anda selalu msg?
Husband
Mak
Adik Ina

Aku ni jarang2 nk sms

Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?
Ayang

Orang yang nak di tag?5 org ni sahaja :
Disebabkan dh lama org buat tag ni, so x yah lah aku bg kat org lain..Dah ketinggalan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails