~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 7, 2009

Dah pandai dah..





Skrg ni Aiman dah pun masuk 1 tahun. Dia dah pandai berjalan, berjoget (goyang2kan bontot mcm Inul) hik..hik.., menjerit dgn suara cam harimau terlampau nyaring, gelak mcm org2 tua (berdekah-dekah), & sebut beberapa perkataan.

Cumanya yg aku x puas hati bila dia asyik sebut ABAH...ABAH..ABAH.
Eeeiii...geramnya, bila aku ajar dia sebut mama pun, mesti nama abah jugak yg dis sebut. Wah....apalagi terangkat la my husband bila anak dia asyik sebut 2 nama dia jer. Hmmm.....mcm la dia yg bangun pagi2 buatkan susu anak. Isshhh..x leh jadi ni.

Baru2 ni pulak dia dah tambah 3 perkataan. Bila aku panggil dia..AIMAN...dia pun jawab..YAA..... Terkezut aku bila dia jwb. Kadang2 tu dia sebut ....... apa dia........apa tu.... Ringan betul mulut dia.

Sorrylah..n3 kali ni asyik crita pasal Aiman jer...

3 comments:

MrS. F!zA said...

suka sgt tgk aiman dh boley jalan...kecik je tgk..yg xtahannya boley msuk terus bwh meja tanpa tundukkan kepala dh, rileks je..hikhik.. xlama lg dia boley kata "aiman syg mama" dun wori k.azmah.. :)

Ross... said...

sama jer cm kyrin..dia panggil ddy dia 'baa'..dr ayat pertama dia tau sebut baa..sampai la skrg panggil baa..kalo suruh panggil ddy baru pgil ddy..dulu2 baa jer..mami xtau sebut..

syariza09 said...

Fiza...
Aaaa..suka tgk bila si kecik berjalan. Kelakar jer... Tergedik2. Bila la dia nak sebut "aiman syg mama. Tgg je la


Ross...
Oooo..mmg camtu yer. Nape la dorang ni suka panggil nama kaum bapa ye. Padahal syurga itu di bawah tapak kaki ibu. Kena la panggil mama, mummy, ibu dulu. Baru betul. hik..hik...x puas ati lg tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails