~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 14, 2009

Keliru dgn doa pelindung H1N1




Pagi ni bila baca paper Utusan, aku terbaca dgn artikel ni. Patutla bila mula2 dpt doa ni aku rasa mcm was2 jer. Rupa2nya semua dah terjawab. Maaflah sbb artikel ni x berapa jelas sgt. Aku cuma scan jer. Kalau korang nak baca dgn lbh jelas sila klik pada artikel tu atau baca Utusan Malaysia 14.8.09 (m.s 6).Rasanya ramai yg dah dapat doa ni. So, korang pikirlah sendiri

2 comments:

MrS. F!zA said...

owh baru tahu eh.. dah lama dah tahu org duk edar2 doa palsu melalui emel...dr doa tu dh tahu.doa tu mcm mengagungkan keluarga fatimah..bkn memohon pd Allah..dahla siap tulis xpyh agkat tgn..so, kalo nk tepat cari je doa dlm buku doa yg betol..huhu

syariza09 said...

Fiza..
tu la. Nsb baik la kt paper ada crita pasai ni. kalau dak hari2 la k.azz dok baca doa ni.kita ni cuma berusaha ja. Lps ni kena baca doa yg member bg la. Doa tu x khusus utk H1N1 tp utk elakkan penyakit berjangkit. So blh la baca.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails