~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 14, 2009

Rindu dgn masakan

Agak terlambat jugak la aku masukkan n3 ni. dah ptg baru nk crita. Ahh..x kira, aku nk story gak.

Dah lama jugak la aku x masak-memasak. Bknnya x nak, tp dlm seminggu dua aku lbh banyak masa dirumah with Aiman. Berdua jer. My hub pulak busy ngan urusan dia. So. wat per aku susah2 masak. Lbh baik aku mkn roti jer, takpun my hub dah beli makanan yg dah siap. Mlm td dia ada di rumah, pas blk dr Alamanda jer dia suruh aku masak. Mula2 tu aku malas gak nak masak, ye la kalau dah mula lambat so time mkn pun mesti la lambat. Dia kata x per, dia blh tunggu. Katanya dah jemu makanan yg beli. Pikir punya pikir. Aku pun masakkan maggi goreng. Ok gak kalau masak, blh la bawa bekal ke opis. x yah la aku ngadap makanan kat cafe yg kdg2 sedap kdg2 x sedap tu. Ni la buktinya aku memasak

Menumis, menggoreng drummet, n taraa dah siap.

Siap utk dibawa ke opis with drummet Ayamas. Pastu nyum..nyum..








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails