~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 30, 2009

Welcome to the world..sweet baby girl


Inilah anak sedara aku yg terbaru SHAZREENA HAFIYYA. Actually dah lama baby ni kat bumi ni, tapi aku blom sempat lagi gi nengok. Baby dilahirkan sama pulak dgn tarikh lahir adik ipar aku 7 Jun. Skrg ni dia dah 20 hari berat dah 3.9kg. wah...bila dukung best jer sbb bb besar. So Sabtu ari tu, bertolaklah aku ke Johor Bahru. Penat weii. Aku cukup malas kalo kena duduk dlm keta lama2. Lenguh pinggang beb.
Ini pulak yg no.1 Haikal..x suka kongsi mainan dgn Aiman. Punya la kedekut. Cian Aiman x leh main.


Bwh ni la rumah parents adik ipar aku. Kuarters Hospital Sultanah Aminah


Kat hotel ni la tempat kami tido. Masa adik aku bertunang dulu, kat sini jugak la weall tido. Tapi rasanya inilah kali terakhir sebabnya aku dah tak suuukkkkaaaa. Kerana hotel ni hubby & my baby x nyenyak tido. Hubby aku asyik bangun batuk2 & muntah. Baby pula terguling2 x leh tido may be sb x selesa bernafas. Bila dah 2 org ni berjaga, automatic akupun x leh tido.Rupanya mak aku pun sama x leh tido. Dia semput (asma). Confirm..ni mesti sbb carpet yg dah lama x service. Cukup2 lah tu. Aku dah x sudi lagi tido kat sini.


Malamnya aku pekena SUP TULANG. Ada straw dlm tulang tu. First time aku mkn cam ni. Ala..mcm mkn gear box la. Apa lagi..slurpppppppp. Bila ada bunyi mcm tu, baru la ada kick.


Lastly on the way blk KL, bapa aku ajak lak gi rumah kwn dia di Simpang Ampat, Melaka. Mcm2 ada kt kg ni. Yg paling bset bila dibekalkan dgn buah rambutan & durian oleh tuan rumah. Ahad petang sampailah kami ke tempat asala..lubuk Putrajaya.










No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails