~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 19, 2009

Nak baca ke tak..baca..tak..baca...



Hmmm... malasnya..Tapi aku nak lulus. Dah tak larat lagi nak ambik exam ni. Actually aku ada PTK Selasa depan. Sepatutnya ada dah baca 3-4 buah buku. Tapi...aku baru jer sentuh satu buku. Tu pun entah ingat..entah tidak.. Tempat yg paling sesuai & ideal untuk aku study adalah di ofis. Kalo kat rumah aku x jamin aku leh baca, nanti bukannya aku yg baca tp si kecik pula yg dok baca then koyak2kan & masuk dlm mulut. Tp aku suka gak gi exam ni, sbbnya aku dah plan lps exam jer aku trus nk gi merayau2 without my son... he..he. Dah lama x buat cam ni. Langkah panjang sungguh aku ni. Tp ape2 hal aku kena study gak, supaya aku x blur masa exam nanti. Cayok! cayok! Nak baca..nak baca.

tp dlm masa yg sama aku kena hafal lagu utk koir lak . Camna ni??

2 comments:

ibuhaikal a.k.a zarina said...

Oooo..buku tak mau baca yeaaa...

lagu koir leh hafal yea..nak kena nie..heeeheeeheeee

syariza09 said...

bila hafal lagu koir tu, feeling lain macam jer..rasa mcm penyanyi lak..ahaks..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails