~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, June 24, 2009

Lega....ringan sikit kepala ni...

Smalam kan aku ada PTK. Tempat exam tu jauh gak iaitu di IPTAR (Institut Penyiaran & Penerangan Tun Abdul Razak) kat Angkasapuri. Kalau pagi2 mcm ni biasalah mesti berperang dgn jam. Padahal guna highway bknnya jln yg biasa tu, sepatutnya x de lah jam mcm ni.
Sempat lagi aku berposing. Sepatutnya aku sorang jer berposing tp pakwe sebelah tu nk gak posing sibuk jer. Bersemangat gak aku gi exam ni. Dlm keta pun sempat study lagi. Disebabkan hasben aku pun amik exam, aku pun bersoal jawab dgn dia. Yg bestnya soalan2 yg aku tanya tu, ada pula dlm exam. Apa lagi, terus tenyeh je lah.

Masa exam ni, aku blah awal x sanggup lagi nak duduk lama2. Pening kepala jer. Aku pun balah gi cafe & jumpa kawan lama aku yg kerja kt RTM ni. Sebenarnya dah lama aku tak jejak kaki ke Angkasapuri ni. Dulu masa aku kerja di Filem Negara, selalu jugak la aku ke sini. Banyak juga kenangan2 yg tersimpan di sini.

with my friend..

Lepas exam, aku merayau pulak. Ke mana....tunggguuu..Part 2

2 comments:

ibuhaikal said...

waaaa...cun la kak azz pakai tudung cam tuuu...kak azz..ena doakan akak and hubby akak lulus dlm exam nie..insyallah..

syariza09 said...

best la ena punye wish, lulus exam???emm harap2 cam tu la. ini dah yg ke 5. dah penat dah nk study

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails