~ CliCk mY HeArT ~

Monday, August 5, 2013

Darah sana sini

Adesss...ari ni ai masih keje..esok pon keje lagi. Rabu baru nk coti...ermmm kawan2 mesti ada yg dh sampai ke kampung kan. mesti tgh sronok2 kat kampung. Bestnyerrrr...........

Ekceli mood dh ke laut pon.......Tapi disebabkan coti pon dh tak banyak, thn ni plak ai raya pertama di KL, so better ai gi keje jer lah. En asben dh pon mula cuti, tu pon sbb dia kena jaga aiman coz sklh dh coti.

Oh semalam besday Aiman 5 tahun (4 Ogos), tapi kami dh potong2 kek malam Sabtu lagi coz masa tu ramai yg ada mertua, adik ipar. Thn ni tahun terakhir besday Aiman jatuh bulan puasa. Rasanya dh 3 tahun kot besday aiman jatuh bulan posa. Next year besday Aiman jatuh hari raya plak.



Semalam besday boy hidung berdarah. Tengah hari lepas dia kluar rumah pon masa kau sidai kain. Dah masuk lam umah, x lama pastu dia tunjukkan darah kat tangan dia. Rupanya dia tahan idong berdarah tu ngan tangan. Adess siannya besday boy. Dah la lutut berdarah sbb jatuh, pastu idong berdarah plak sbb panas. Semalam mmg panas terik kan.

Siangnya igtkn nk kluar gi cari baju Melayu Aiman, tapi terpaksa cancel program sbb kes tu. Malamnya baru kami kluar gi Kajang. Singgah bazar depan Pizza KFC Kajang, meriah gak kat situ. Dalam dok cari2 tu, berdarah balik hidung aiman. Terpaksa stop satu sudut & cari tempat yg selesa, ada byk ruang. Aku cepat2 cari baju kat dia, sib baik jumpa. Rasa cepat2 nak kluar dr situ. Pakcik yg jual baju tu nampak la keadaan Aiman, dia suruh baca al-fatihah 7 kali dan hembus pada dahi aiman..TQ pakcik.

Malam tu sampai rumah, cepat pula dia tido...sian aiman. semalam besday macam2 plak jadi kat aiman...

4 comments:

che mid said...

Mood ke laut ya.. sabo sabo.. kejap je lagi nak balik dah.. pejam celik, pejam celik dah raya.. pejam celik dah habeh raya.. he he, selamat hari raya dari che mid sekeluarga, maaf zahir batin k

Qhaifa Nur said...

hepi besday aiman...
cuaca panas juga syariza...
baca alfatihah..alhamdulillah...

SiTi said...

sama laa keja jugak ni.. rabu baru cuti... mood keja mmg xde la... alahaiii sian kt besday boy... lepas satu...satu plak ye....

ainnoraini said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin...

hari ini kakain masih kerja lagi..tapi mood kelauttttt....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails