~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, August 9, 2011

Bila botak dh berambut...

Lain pula rupanya...kan kan kan
Kalo tumbuh rambut sikit2 tu leh cam lagi.
tapi bila dah banyak sangat yg tumbuh, mmg aku tak cam sbb lain betul rupanya.
Cer tengok

Dulu...botak
google


Tapi bila dah berambut & bersongkok

lainnyaaa


nama apa ekk
ooo Johan
(pelakon drama Juvana @ Botak)



11 comments:

-Sara- said...

mase die botak serius muke bdk jahat! tp bila berambut tu adela sweetnyaa..huhu

mamyharraz said...

ada rambut nampak mcm jambu je pulak ;)

tp dua2 tetap hensem :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hahahahaha...sama la dgn kakD memang tak cam la....

~izan~ said...

betol kata sara..time botak nmpk jahatnyer hihi...time berambut nampak ensem sket hehe

syariza09 said...

Sara

sweet kann...I loike

syariza09 said...

mamyharraz

tu laa.....jambu batu @ jambu air??

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

tu laa...lain sgt2

syariza09 said...

~izan~

encem sikit la, jahat tu x napak dah

MrS. F!zA said...

haitu dlm rncgn apa ntah ada org tgur dia johan tu mksdnya jamban.. ????

syariza09 said...

MrS. F!zA

jamban????siannya saper2 yg nama johan

sW33tdARLiNG said...

ramai btl peminat dia ni... akak mmg tak follow juvana so mmg tak tahu menahuuu ~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails