~ CliCk mY HeArT ~

Monday, January 24, 2011

Kepala merah

Saper yg kepala merah? Aku ler...x cayer?
cer baca sampai abis



Jgn tak caye, ari ni aku pecah rekod punch card dtg awal ke opis, kul 7 tau...hehehe...
sblm ni mana pernah dtg awal pong. Kalau tak kerana terpaksa, x koser nk rebut2 ngan budak2 gi skolah. Org yg masuk kerja kul 7.30 pon lom sampai lagi. Ekceli pagi tadi aku ke Kalibrasi Subang. 


Weols koir kena buat persembahan. Sore kami kan sodap, sbb tu la dpt permintaan ramai prasan jap. Tapi tu la, aku terkocoh2 dtg awal, tapi bertolaknya kul 7.40am. Bengang la juga,  ada 2-3 org yg x punctual, kena lak gi lambat. Org lain pon ada komitmen, tapi nak tak nak kena la ikut apa yg dah dijanjikan. Lenkali plzzz la dtg awal, kalo aku tau lambat, x yah la aku gerak Aiman di awal2 pagi, sian ngan dia. 


Kami ke sana ngan bas.Sib baik la dah sampai tu dijamu ngan nasi lemak dulu. Dalam kul 9 kot, Menteri Pengangkutan pun datang ngan kapal terbang DCA, Datuk naik drp Ipoh. Dah puas nyanyi & makan, time to bergambar2 lak...yg ni mesti la acara wajib, rugi arr kalo x bergamba, x dpt la nepek kat sini. 

perrggghhh...merah U
ni salah satu baju koir aku
kerna terpaksa, aku pakai gak ler tudung merah tu...so hot
kepala aku yg merah

tempat ni kalu tak silap aku tempat penyelenggaraan pesawat, sbb tu la kat sini banyak jer kapal terbang, kecik ada, besar pun ada


8 comments:

mamyharraz said...

memang hot!

uihhh kapal tebang sana sini kalau harraz nampak masti suka..mamyharraz pun suka hehe

Fieza79 said...

wahh berseri la kepala merah...hehee ingat apa la tadi..

~~*Lady Salwa*~~ said...

wah, merahnya mak ngah... hehe

cantik baju koir tu...

-Sara- said...

oo geng koir rupenye diee..hehe

syariza09 said...

mamyharraz


mmg banyak pon, budak2 tgk mesti jerit2 suka

syariza09 said...

Fieza79

hehehe...x brp suka sgt ngan kepala merah nie

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

merah kerana terpaksa

psstt...baju sponsor tu

syariza09 said...

Sara

dah sore sedap nie kena la masuk koir..kuang3x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails