~ CliCk mY HeArT ~

Monday, May 10, 2010

Senang hati

Dah sampai masa utk aku senang hati,kenapa?? Sebabnya majlis yg dtunggu2, smuanya dh slesai. Legaaaaaaaa. Biasalah bila dh jadi tuan rumah ni kelam kabut la jugak..sib baik la brg2 kat rumah tu cukup..ye lah, kejap2 org tanya ada lagi bekas besar2 nk isi kuih, ada jag besar tak, ada tapawer besar tak..smuanya nak besau2. Adoiiii..rumah aku ni mana la pernah wat kenduri besau2..abis besau pun masa wat besday aiman last year. Tu pun bukannya org dtg sekaligus. Gunakan apa yg ader ye. Penuh sesak gak ler rumah aku ari Sabtu lps dh mcm masuk SOGO time sale. Family aku jer dh 30 org, rombongan pihak lelaki pun lbk krg 30 org. Janji ngan pihak lelaki slps asar tp yg dtgnya hampir maghrib 6.15ptg. Abis tu ada sedara mara dia yg sesat. Sedangkan sedara mara aku pun sesat..asben aku mcm runner lak ari tu, kejap2 org call srh gi amik sbb sesat .. kt  petronas..dewan ...alamanda. My son Aiman pulak bila dah ramai2 tu mula la nak berdukong jer, alahai...aku ni sian ngan my MIL..ye lah dah rumah aku, kalo nak cari menda2 lain tentula dia x tau..dlm kabinet ker, laci ker..Yang ralatnya masa sessi sarung cincin laki & pompuan aku x dpt tgk, si kecik ngamuk nak masuk bilik..ngantok. Pic aku & adk ipar pun x der..sadisnya.. Layan je la pic yg aku sempat amik :)

 Dah mcm pelamin kawin la pulak
 Sedara mara tgh bergosip ..ngeh..ngeh :p
Beberapa kuih muih utk tetamu
 Aku yang control ayu..: p
Aiman posing masa org dh blk..time ni la baru dia happy sbb org yg ramai2 dh x der

Hantaran dr pihak pompuan (all blue..i likeeee)




Cun tak adk ipar  aku..
Baju merah tu tunang dia (org ipoh)..Raya nanti kena gilir2 yer..sian ngan mama

3 comments:

ann @ hatiberbunga said...

alhamdulillah.. selesai jua akhirnya.. selamat!

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

meletoopp la adikq ipaq kak az

syariza09 said...

ann @ hatiberbunga..
peluh ketiak ai tau :)slesai gak

MRS. K
meletoppp & mantoppp U

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails