~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 6, 2010

Minggu ni aku busy

Ha..ha..aku busy. Serius.  Busy tahap gaban. Ari lni agi la aku teramat busy. Naper? Sebabnya Sabtu ni di rumah aku akan berlangsungnya majlis pertunangan adik ipar (adik asben). Rumah my MIL kat Kg Baru tu kecik sgt, so kalo nak wat majlis camni x muat pulak org nak datang. Memang la aku x kena masak memasak, tapi dah org nak dtg rumah, takkan la aku nak biar jer rumah tu tanpa berkemas. Banyak nak kena buat..susun2 brg, lap brg2 hiasan (habuk banyak oo) lap kipas,buang sawang,  tukar langsir, basuh langsir, tukar cadar,  kotak2 yg x berkenaan tu nak kena sorok. Haiyakk..terduduk aku nak buat smua tu. Minggu ni pun asyik kluar jer, banyak benda yg kena cari. Baju aku dah cari, tp tudungnya blm lagi..dah la Putrajaya ni susah nk cari kedai yg bersesuaian. Baju Aiman lum cari lagi, Brg2 nak buat air Sunquick & gula, baru jer beli smalam. Alamak air gula & air masak lum buat lagi. Jgn la aku pengsan mlm ni.
Dah tu, aku terlupa pula nak remind sms ngan tokey cuppies. Adoiii..dia dh bising2. Katanya x tau lg leh wat @ tidak sbb petang ni dia kena cabut gigi. Nanti dia tgk email yg aku antar kat dia dulu. Hu..hu..hu..harap2 dia leh wat ler..dah mati kutu ni.Sib baik la choc hantaran yg aku oder di Subang dah slamat sampai kt tgn aku. Tu pun ngan bantuan member Aya yang mmg duduk kt sana. Thanks Aya.
Esk petang adik ipar & frenz nak dtg rumah, nk wat pelamin. Ye la, zmn aku dulu x der pun pelamin2, sarung cincin kat blk jer. Skrg dah berubah, sarung cincin kat luar kena bagi smua saudara mara tgk..dah tu kena la ada pelamin. Rasa2nya esk nak halfday ler..Boleh kot..


Ni la choclate yang aku tempah, terpaksa la ikut tema tunang  ..BIRU..Choc ni mmg dimasukkan dlm bekas ni dulu, sbb katanya senang nak simpan dlm freeze

Ari Sabtu ni baru aku masukkan dlm kotak ni & hias sikit2

3 comments:

ann @ hatiberbunga said...

wah... cantiknya coklat!! sangat sangat sangat teruja nk makan. aci x? hehe..

♥etiey erywan♥ said...

nice template... sian diia.. busy yer..hikhik

syariza09 said...

ann @ hatiberbunga...
cantikkann..tu arr rugi plak tak oder banyak2..x der pulak utk mkn


♥etiey erywan♥
huk..huk..tempalte yg plg simple, bila tuka asyik x menjadik jer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails