~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, March 4, 2010

Zon selamat

Aku dah di tahap slamat. X yah lagi bersilat, x yah lagi karate. Mr dah pun balik, smalam aku amik dia kat dpn Masjid Putra. Teringan sikit bahu aku ni. Bila dia ada leh la gilir2 mandi, solat. Kalo dia x der paham2 jer la. Smuanya kena berdua, x puas rasanya. Ye la, kalo mandi kena la mandi skali ngan Aiman kena cepat jer sabun pun gitu2 jer. Kalo solat pulak, biasa ler menepek jer...ngak khusyuk aku. But now...dah selamat..


Hmm..mlm ni kena la basuh baju2 yg dah dipakai dlm beg ni


Kursus d Sabak Bernam

W/pun berkursus sempat jugak Mr ber"shopping" utk Aiman & aku. Rupa2nya peserta kursus ni pandai gak wat duit. Sempat pulak dorang ni menjual.
TQ laling

2 comments:

MRS. K said...

ahaks.. dapat la tudung baru

syariza09 said...

ok la tu. bknnya senang nk tgg dia bli. berjanggut wehh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails