~ CliCk mY HeArT ~

Friday, March 12, 2010

Rasa mcm gigit nyamuk jer

Smalamam ngan perasaan berdebar2 aku melangkah ke klinik. X putus2 aku berdoa. Macam2 yg aku doa: moga dapt doc yg baik &  moga aku x sakit masa gigi tu ditarik nanti. Amin. Bila nombor giliran aku dah nampak di skrin, aku pun masuuk ngan lemah longlai. macam1 pula doc & nurse tanya; dah makan..ubat ari tu dah abis..rasa sakit lagi ke...dah bersedia nak cabut gigi..Ahaa...yang tu mmg aku terus terang. Saya dah sedia tapi saya takuttt. Mula la dorang pujuk2 aku, crita mcm2 la supaya aku tenang. Dia cucuk ngan ubat kebas supaya nanti x la aku jerit . Pastu aku disuruh kluar dulu. Nanti dia panggil. Kali kedua, nama akupun dpanggi. Dah sampai masa untuk cabuttt. grrrrr. Akau tawakal je la. Doc pun pandai amik ati aku..dilayannya aku mcm budak2 tadika. Sopan pulak tu. Best wooo. X sampai brp minit, gigi geraham aku selamat dicabut. Panjang woo.  Laaaaa... x der la sakit pun. klinik kerajaan skrg bkn lagi mcm dulu2. Dapat la MC satu hari. Balik rumah bila darah nak kering, my mom suruh aku kumur ngan air sejuk & kulum ais supaya cepat lega. Buat je la. Apa yang penting, ari ni aku dah leh makan mee grg & nasi. Yehhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails