~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, March 18, 2010

Cuti lagi

Kali ni aku cuti bukannya gi jenjalan mana2. Dok rumah jer. Bukannya sesajer. Mlm Selasa dah terasa badan Aiman panas mcm nk demam jer. Cepat2 bg ubat. rumah aku memang penuh ngan stok ubat, x der la risau sgt. Tgh mlm mula dia meragam, serba x kena, x leh tido. Ye la, mcm kita la juga kalo dah sakit tu rasa x selesa jer. Dia susah tido, aku pun sama la jugak. Pg tu, badan dia panas lagi tp x la sepanas mlm td. Kepala ni masih la berpikir nk antar nursey @ aku EL jer. Rasa mcm x ok plak kalo antar nursery. Kalo dia sihat ok lagi, tp ni masih ada lg panas2 suam tu. Better aku jaga  sampai Aiman betul2 sihat. Sepanjang smalam dia dh betul2 sihat. Bila dah sihat biasa la rumah akan jadi tongkang pecah. Periuk belanga, kain baju , mainan ada di sana sini. Kalo makan pun skrg dh nk mkn sendiri, nasi bertabur merata2. Buat la apa2 pun, janji bahagia. Ye la yg nak ngemas tu pun bknnya org lain, M@M@ jugaaaa


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails