~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 30, 2009

Berfungsi ke peti ni?


Masa aku gi cafe smalam, tetiba jer aku buka topik pasal peti aduan @ cadangan. Ala...yang slalu org letak surat komen + @ -. Bukannya apa, bila dah slesai bayar jer, masaing2 akan bertanya..kena berapa wei?  nape aku nya mahal padahal smalam lauk ni jugak? nape aku punya murah lak padahal sama jer lauk kita ?..macam-macam la ayat yg kluar dr mulut kita org ni.

Aku: Korang rasa, ada tak peti aduan kat cafe kita ni?
Kawan: Rasanya x der kot? Bertuahlah kalau ada. Larat ker dorang nak baca nanti. Mesti dapat banyak aduan..ha..ha..ha..gelak besor.

Tup..tup pagi ni masa aku di cashier, terpandang lah aku peti yg gagah berdiri  atas kaunter itewww. Ooooo...ada rupanya. Tapi..mcm x berfungsi jer. Dalam peti tu terbahagi dua sama ada suka :-)  @ tak suka :-(. Aku nampak  yg banyaknya dlm kotak suka jer, tp dlm kotak :-( kosong jer. Betoi ke ni?? Takkan x der yg komplen kot...musykil...musykil

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails