~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, July 28, 2009



Aku dapat award ni dah lama dr Ena. Baru ari ni aku amik. sorry yer


Award

The rules:Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
Nama pemberi award & tag nie ialah:
Ena:
1) aku kenal masa joint koir last year
2) orgnya mcm lemah lembut je (ye ke?)
3) jenis yg selamber
4) ibu kpd haikal
5) kalo gi kantin mesti dlm berkumpulan (he..he..)



Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

1-saya anak jati Perlis Indera Kayangan
2-saya anak kedua dari 4 beradik...
3-anak kepada Hassan Othman & Wan Rasbi

4-mama kepada Mohamad Aiman Danial

5-seorang yang pemalu bila dingorat
6-kurang bershopping tp suka sgt dgn window shopping

7-boleh jadi pendengar yang setia...
8-sangat sensitif (kolo tgk crita2 sedih, sahihnya mesti nangis)
9-suka masak bila da masa terluang


10-ari minggu pun suka gi jln2 x kira dekat @ jauh,sbb rasa bosan kalo dok rumah


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :
aku kasi kat kengkawan aku nie:
x yah lah...aku kesian kt kwn2 aku ni..



2 comments:

ibuhaikal said...

alamakkk...kak azz nie malu la saya kak azz memuji saya..adoiiii..heeheee

tapi yang g cafe berkumpulan sememangnya WAJIBBB..okayyyy..heeeheee

syariza09 said...

hik..hik...
akak nk tulispun malu2 jugak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails