~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, January 7, 2010

Coklat + Coklat = Gemukss??


Kalau asyik makan coklat jer, leh jadi gemukss ker? Hmmm..risau plak aku. Tapi risau tak risau pun, dah banyak coklat yang masuk dalam perut ni. Ari-ari makan coklat. Abis tu nak wat camner, dalam freezer penuh ngan coklat, mana leh tahan. Ari tu  kan aku ada crita yg Mr gi Langkawi. Aku mmg x pesan apa2 pun. Lastly, terkejut bila tgk dia beli coklat terlalu banyak. Rasanya masa aku gi Langkawi ari tu pun, x der la aku memborong coklat mcm tu. Rupanya kalau lelaki yg memborong lagi teruk drp pompuan..isskk..isskk. Agaknya coklat tu utk naikkan badan dia kot, bukannya badan aku. kui..kui..sajer nak sedapkan hati.



Pastu mentang2 la gi kilang gamat, mcm2 jenis minyak gamat yang dia beli. Adussss...dah macam penjual minyak pulak ni. Malam2 bukannya bau minyak wangi, tapi bau minyak. Minyak merah, serai , buah pala, gamat, smuanya ada. Peningggsss..


Agaknya nak sedapkan hati aku, dia belinya baju Manchester utk kami anak branak. Katanya kalau kluar nanti kita pakai baju sama yer...Ini tak adil. Aku dipaksa menjadi peminat Manchester..apa-apa ajelah



Yang aku tak tahan tu, agaknya Mr ni lupa kot yang Aiman  boy. Tapi kenapa dia beli baju kaler ni???

2 comments:

MRS. K said...

aiman cute ape pakai baju pink!!

*lelaki kan azmah, kalau kite takde masa die soping, itu la jadiknyer!! mu hubby klu pegi outstesen, mcm2 die beli... kekadang tak smpai dek akal kite ni die leh beli camtu! kalau pegi ngan kite, bukan main lagi! ini tak boleh, itu tak boleh! die beli tak pe!!

ape pon, kalau tak boleh nak abis tu, bawak ler mai opis..kehkehkeh

syariza09 said...

tu pasal.. dorang ni lebih2 drp pompuan. Kalo kita nak bli, mcm2 yg dorang bebel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails