~ CliCk mY HeArT ~

Monday, November 26, 2012

"LaBeL"

errmm............tak tahu nk mula mcm mana.
sbenarnya ari ni tiba2 jiwa kacau :-(
kali ni n3 luahan perasaan jer lahhhhhhhhh
jiwa kacau sbb kerja....ada plak org yg tak suka ngan apa yg aku buat...




maaf! saya buat  smua tu bukan untuk diri saya, tapi untuk memudahkan semua orang.
niat saya ikhlas, smua org tahu "label" penting sbb dgn adanya "label", kerja jadi lebih cepat.
Tak payah lagi nak kelebek laporan tu satu persatu..dengan "label" baca tulisan kat tepi pon org dh tahu tu laporan tahun brp.
Tak perlah, ni kali terakhir saya buat label. Saya tahu, tanpa label pon org leh buat kerja.
Tapi kerja yg tak de label ni kan melambatkan kerja 


****
ari half day, nk uruskan pendaftaran tadika Aiman....elok juga  ler, leh aku tenangkan diri kt umah. nk keje pon mood dh ke laut

4 comments:

mamyharraz said...

kadangkala kita cuba nak memudahkan keadaan tp sebabkan 'ego' seseorg tu yg jadikan rumit..

sabar ya sya.

Azlina said...

Sabar je la kak ija..
Aiman, selamat datang ke tadika generasi.. nnt leh geng ngan aina..

P/S : Akak ingat saye lagi?? Hehe!!
I follow u :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmmm sy pon..jiwa kacau gak nie..memikirkan hal kerja.. semakin jelas konflik yg berlaku.. huhu

syariza09 said...

Thanks uols bg kata2 semanagt, dh tak tahu lg nk luahkan pd saper :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails