~ CliCk mY HeArT ~

Friday, April 13, 2012

~ashemmmm................~



Rabu dh dapat cuti, Khamis aku pula sambung cuti...dengan kepala berdenyut, selsema lagi sok sek sok sek...mmg tak senang duduk. Aiman pula mlmnya skit gigi. Menangis2 ngadu skt gigi...ekceli giginya berlubang. Aku pon x reti nk buat camner, yg aku buat calitkan colgate kt gigi..tu jer yg mampu. Tu pon brp kali dia terjaga coz sakit, sian. Aku leh rasa coz aku pun pernah skt gigi.

Paginya bawa pula ke klinik gg, tp utk pemeriksaan budak2 waktu petang la pulak. Balik la kami. Aku pula trus telan panadol, lemah sgt badan ni...Siangnya Aiman tak sakit gigi, lega. Aku cuma baring jer, lemau dah badan ni. Aiman buat la aktiviti sendiri. Petangnya en asben datang amik nk bawa gi klinik, tapi Aiman tido lak. So, x jadi la g klinik. en asben tanya kawan dia kat klinik gg, kalo budak umo 4 tahun skt gg, apa yg derang buat. Katanya budak2 besar tu cabut gg jer, tak tampal. Satu lagi kalo dia sakit, bagi sikit ubat paracetamol. Tak dapat bayangkan la bila Aiman cabut gg, smalam aku nk bawa dia jumpa doc pon, dia dah satu macam. agaknya kalo masa cabut tu mesti menangis meraung  huhuhuhu.


Semalam kan aku cuti, kebetulan pula hp tertinggal kat opis. ahh sudah! aku mmg tak hapal pon no ofis & no kawan2. Terpaksa la aku suruh en asben tgk jer kat website & amik jer no kat situ...huhuhu..tu la, smuanya nk simpan kt hp, dh jadi camni kan ker susah. Pasni kena buat buku kecik & simpan no2 yg penting lam buku tu.




Caca marba pula n3 aku ni kann

7 comments:

mamyharraz said...

semoga cepat sembuh ya sya..aiman jugak harap cepat sembuh sakit gigi dia tu.

mmg takut sgt kalau ank mengadu sakit gigi yelah kita yg tua ni boleh jugak menahan bila sakit kan..depa yg kecik tu kesian nak tgk menahan sakit..

Fieza79 said...

pun xsihat tgh batuk2 ni...lemau dh rasa..

Mama Gee said...

get well soon ya sahabat :)

-Sara- said...

xpelah caca marba pon entry org demam kan..get well soon :)

ciann aiman skt gigi

Qhaifa Nur said...

kalau anak2 yang sakit gigi memang tak duduk diam kita dibuatnya...

moga mamanya pun cepat sihat...

masalah besar gak ni kalau semua no. tel kat hp nih....kena buat sesuatu

syariza09 said...

mamyharraz

tu laa, x reti nk wat camana


Fieza79
masa skt ni, mmg badan lemau jer


Mama Gee
tq frenzz

Sara
harap2 cpt la sembuh


Qhaifa Nur
aar..pasal no hp tu mmg kena wat sesuatu

~Siti Hajar~ said...

Tuannyer xsihat tu yg kuar n3 carca merba yer, xpe skurang2nyer kami tahu keadaan tuan rumah..

Get well soon dear!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails